Rain Man
Ve čtyřoscarové road movie, sledující dlouhou cestu Charlieho s jeho autistickým bratrem Raymondem, zůstávají různá místa Ameriky i jejich obyvatelé v pozadí a zájem je soustředěn na vývoj vztahu mezi oběma sourozenci. Líčení jejich vzájemného poznávání vyústí v humánní poselství, neboť Raymond naučí pragmatického Charlieho vciťovat se do druhých a myslet i na něco jiného, než je vlastní prospěch. Několik kapek sentimentu nevadí, protože se rozpustí v mistrovsky gradovaných a pointovaných epizodách, nejednou jemně humorných a vyznačujících se detailistickou psychologickou kresbou. Rozhodující podíl na tom má dokonale autentická postava Raymonda, která je jednou z vrcholných hereckých kreací Dustina Hoffmana.