Lesní cesty
Mírně deformované obrazy, vyfotografované přístrojem citlivým na infračervené záření, vzájemným překrýváním a přibližováním vytvářejí takřka hypnotickou koláž. Přičiněním optické iluze, perspektivy, sledovaných objektů, ale i samotného aparátu vznikl podmanivý krátký film, který dokáže vyvolat závrať.