Vládní budova
Opuštěná luxusní konstruktivistická budova uprostřed Moskvy. Dříve sloužila funkcionářům komunistické strany a pamatuje i stalinistické čistky třicátých let. Potemnělé místnosti, schodiště a chodby. Prozkoumávání budovy od přízemí až po střechu je zároveň zkoumáním architektury neoddělitelné od své historie. V hororovém pojetí ožívají prázdné prostory podivnými přízračnými figurami, chycenými do pavučiny času.