Uhánět jako blesk, burácet jako hrom
Malebný obraz krajiny doplňují konejšivé záběry venkova. Cosi však visí ve vzduchu a změna je nezastavitelná. Plíživý přízrak děsivé budoucnosti prostupuje okolím. Found-footage film, který lze číst jako portrét Spojených států před posledními prezidentskými volbami, vyniká originální prací s hudbou i obrazotvorností.