Známá herečka Behnaz Jafari obdrží jednoho dne bolestně kruté video od mladé dívky, jíž rodiče zakázali jít studovat herectví. Behnaz okamžitě ruší natáčení a vyráží v doprovodu režiséra Jafara Panahiho do míst, kde video vzniklo. Úvaha o svobodě umění, herectví i o tradicích, které mohou obohacovat a svazovat zároveň, získala cenu za scénář na letošním festivalu v Cannes.
Filmová a televizní hvězda Behnaz Jafari obdrží jednoho dne zoufalé video od mladé dívky, jíž rodiče zakázali jít studovat herectví. Herečka okamžitě ruší natáčení a v doprovodu režiséra Jafara Panahiho vyráží do míst, kde video vzniklo. Snímek, jenž obdržel cenu za scénář na letošním festivalu v Cannes, zručně kombinuje fikci a realitu. Oba protagonisté ztělesnili sami sebe v sofistikované, skromně humorné úvaze o svobodě, umění a respektu k herečkám, potažmo ženám obecně. Název snímku symbolicky spojuje tři generace hereček: ikonu íránské kinematografie Shahrzad, již zmíněnou Behnaz Jafari a mladou, zatím ještě neznámou tvář Marziyeh Rezaei.