Možností je s věkem čím dál méně, ať už v životě děláte cokoli. Žádné dveře totiž nezůstanou otevřené věčně, zvláště pokud se vyhýbáte vážnějším vztahům jako čtyřicetiletý kameraman Armin, který se životem tak nějak nezávazně protlouká. Teď ale dostane nečekanou příležitost – když se jednou ráno probudí, zjistí, že kolem něj zmizeli všichni lidé. Tedy až na jednu ženu… Příběh dvou posledních přeživších ale není jen klasickou dystopií. Je postapokalyptickým westernem stejně jako ironickým obrazem současného Německa, především je ale vyprávěním o dvou lidech, kteří mají šanci začít znovu – pokud se jim podaří zbavit se své minulosti.