Lechtání
Skutečnost, vzpomínky a představy se mísí ve výbušném dramatu, v němž tanečnice, herečka, scenáristka a režisérka Andréa Bescond zpracovala vlastní traumatickou zkušenost dítěte pohlavně zneužívaného rodinným přítelem. Strhující snímek, kterému navzdory závažnému tématu nechybí ani humor, byl s úspěchem uveden letos v Cannes.