Rafiki
„Když jsem vyrůstala, vídala jsem na plátně mnoho zamilovaných Američanů a Evropanů, ale nikdy ne nás. Tento cit byl vyhrazen pro cizince.“ Režisérka Wanuri Kahiu se rozhodla natočit příběh o lásce keňských žen, ale nejedná se o portrét poslušných manželek, jaký konzervativní keňská společnost očekává. Kena a Ziki se přátelí, ačkoli jejich otcové stojí proti sobě v místních volbách. Když se do sebe zamilují, musí ale čelit většímu problému, než je politická rivalita. Jejich vztah je totiž v tradiční společnosti nepřípustný a zákonem striktně zakázaný. Budou si tak muset vybrat mezi štěstím a bezpečím.