Euforie
Dva bratři, marnivý bohatý Matteo a sebeironický odevzdaný Ettore, nemohou být odlišnější. Závažná lékařská diagnóza ale jejich životy zcela změní a donutí je přehodnotit dosavadní priority. Hořkosladký film z prostředí italské smetánky působivě zachycuje prchavost vzácných okamžiků.
Dva bratři, kteří nemohou být odlišnější. Marnivý bohatý Matteo se obklopuje přepychem a úzkostlivě pečuje o svůj zevnějšek, skromnější Ettore naopak ukrývá svá selhání za fasádu sebeironie a odevzdanosti. Závažná lékařská diagnóza ale jejich životy zcela změní a donutí je přehodnotit dosavadní priority. Hořkosladký film o věcech pomíjivých i smrtelně vážných se odvíjí v rytmu bujarých večírků i tklivých konverzací. Nepodbízivě přitom portrétuje prostředí italské smetánky, ale rovněž se dotýká globálních problémů.