François si chce jako drogový dealer vydělávat přesně tak dlouho, dokud si nenašetří na splnění svého snu – franšízu značky nanuků Mr. Freeze. Situace se ale nečekaně zkomplikuje a François je nucen vzít „ten poslední kšeft“, který škodu napraví… Poněkud zmatený gang složený z jeho matky, dvou Mohamedů a bývalého nevlastního otce vyráží do akce.
François si chce jako drogový dealer vydělávat přesně tak dlouho, než si našetří na franšízu značky nanuků Mr. Freeze. Těsně před podpisem smlouvy ale zjistí, že mu jeho matka, kompulzivní gamblerka a příležitostná kleptomanka, zpronevěřila všechny peníze. Jak to již bývá, François je nucen přijmout „ten poslední kšeft“ a získat peníze zpět. Poněkud zmatený gang složený z jeho matky, bývalého nevlastního otce, dětské (a vlastně tak trochu i současné) lásky a dvou Mohamedů vyráží do akce. Romain Gavras překvapil na letošním festivalu v Cannes gagy nabitou komedií, jejíž herecké složení obohatili například Isabelle Adjani či Vincent Cassel.