Náš boj
Snažíme se být úspěšní v práci, ve vtazích, v rodinných povinnostech. Někdy už to ale dál nejde, jak zjistí i Olivier, kterému se rozsype manželský život, jejž možná považoval za příliš samozřejmý. Minimalistické a přitom mistrně natočené drama o muži, který zůstane na vše sám.
I ve svém druhém filmu pokračuje Guillaume Senez v rozvíjení tématu nelehkého otcovství. Olivier je pečlivým otcem, manželem a šéfem směny v místním velkoskladu. O své zaměstnance se stará jako o vlastní rodinu a možná právě to mu nakonec rozbije manželství. Když Oliviera nečekaně a bez jediného slova opouští manželka, musí se tak najednou postarat sám o sebe a o dvě malé děti. Film přitom nesází na okázalá dramatická gesta, ale na civilní projev Romaina Durise a jeho filmové rodiny, stejně tak jako není přehlídkou tragických situací – každá bouře musí totiž jednou ustat a i ta největší rodinná krize může být šancí pro nový život.