Léto
Leningrad, počátek 80. let. Šedou realitou politické represe prosvítá živelné rockové hnutí. Mike, frontman skupiny Zoopark, se setkává s mladým hudebníkem Viktorem, který se má brzy stát ruskou rockovou legendou… Kirill Serebrennikov vzdává vizuálně vybroušenou poctu umělcům, jejichž tvorba měnila svět.
Leningrad, počátek 80. let. Šedou realitou politické represe prosvítá živelné rockové hnutí. Frontman úspěšné rockové skupiny Zoopark Mike Naumenko se ujímá mladého zpěváka Viktora, ze kterého se má za pár let stát legenda ruské rockové scény Viktor Coj. Nostalgie oproštěná od sentimentu, tak by se dala popsat nálada snímku, jenž svým černobílým obrazem evokuje společenskou náladu v Sovětském svazu počátku 80. let. Zahraniční hity pouštěné z desek koupených na černém trhu i písně obou muzikantů tvoří hudební kulisu vynikajícího filmu, jehož střih a postprodukce proběhla bez účasti režiséra, který je již téměř rok držen v domácím vězení.