Verše zapomnění
Márnice, která má být zrušena – existuje poetičtější obraz zmaru? Správce márnice státního hřbitova jednoho dne najde v boxu ukryté tělo dívky, která byla zabita při demonstraci. Ač by sám měl zmizet, rozhodne se řádně ji pochovat. Navzdory zastrašování politiky – gangstery. Jako nepojmenované dějiště magickorealistického debutu si autor vybral Chile. Cesta hlavního hrdiny je řetězem poetických setkání. Nad všudypřítomnými připomínkami smrti a zániku vítězí élan, vitalita, chuť žít, zůstat otevřený poezii světa, pamatovat si ty, kteří odešli, a jít dál. Snímek při své premiéře v Benátkách v sekci Orizzonti získal cenu za nejlepší scénář.