Hal
Harold a Maude, Poslední eskorta, Návrat domů nebo Byl jsem při tom. Čtyři výjimečné tituly patřící k tomu nejlepšímu, co vzniklo v americké kinematografii 70. let, natočil Hal Ashby. V dokumentárním portrétu přibližujícím život a dílo jedinečného filmaře vystupuje řada Ashbyho spolupracovníků, jako Jane Fondová, Jeff Bridges, Alexander Payne nebo Norman Jewison.
Harold a Maude, Poslední eskorta, Návrat domů nebo Byl jsem při tom. Čtyři výjimečné tituly patřící k tomu nejlepšímu, co vzniklo v americké kinematografii 70. let, natočil Hal Ashby. V dokumentárním portrétu přibližujícím život a dílo jedinečného filmaře vystupuje řada Ashbyho spolupracovníků, jako Jane Fondová, Jeff Bridges, Alexander Payne nebo Norman Jewison. Fascinující kinematografický výlet do jednoho z nejzajímavějších období historie amerického filmu nabízí zároveň nadčasový vhled do života umělce snažícího se udržet si tvůrčí svobodu navzdory intenzivním a ničivým komerčním tlakům.