Mama Brasil
Na předměstí Ria žije početná rodina sršící temperamentem. V horoucích dnech plných vzájemného škádlení se Irene připravuje na synův náhlý odchod do zahraničí. Srdečný film o předčasném dospění, mateřské lásce a rodinné pospolitosti vzbudil pozornost na Sundance či v Rotterdamu.
Irene žije s manželem a čtyřmi dětmi ve zchátralém domě na předměstí Rio de Janeira. Skromný, ale přesto radostný život rodiny se obrátí naruby, jakmile nejstarší syn Fernando dostane nečekanou nabídku odjet dlouhodobě do ciziny. Jako matka Irene prochází bolestným otřesem, jako žena však – navzdory doslova se rozpadající domácnosti – opět nalezne pevnou půdu pod nohama. Živelný chod brazilské domácnosti umně obemyká rozbíhavá kamera, jíž notují pádné žestě samby, ba i noiserockové lomození. Pestrobarevnému filmu ale kraluje bezprostřední herecký koncert Karine Telesové, spoluscenáristky tohoto oduševnělého melodramatu.