Hmyz
Může být tvůrčí proces důležitější než dílo samotné? Režisér Jan Švankmajer sleduje partu ochotníků, která na maloměstě zkouší divadelní představení, a zároveň zve diváky na plac, kde se proplétá dědictví surrealismu s magií lidských snů a kde na většinu otázek nepřicházejí racionální odpovědi.