Lítost
Příběh muže, který se cítí šťastný pouze tehdy, pokud je nešťastný. A proto, aby byl šťastný, je schopen udělat cokoliv… Surová veselohra o závislosti na smutku a lítosti, na jejímž scénáři spolupracoval čelný autor „řecké divné vlny“ Efthimis Filippou (Špičák, Humr, Alpy, Zabití posvátného jelena).
Provokativní drama i komedie, přiléhavě rozehrané na pozadí Beethovenovy rozverné Ódy na radost a Mozartovy teskné Lacrimosy, sleduje osud postavy Právníka, který se těší dobrému zdraví, pověsti a blahobytu. Jeho selankovitý život ale pohání návyk na smutek; užívá si lítosti, projevované mu okolím, neboť má ženu v kómatu. Co se stane s mužem závislým na sklíčenosti v okamžiku, kdy jej oblaží „štěstí” ztělesněné nečekaně zotavenou manželkou? Teatrálně odměřený film o silných emocích natočil režisér řecké divné vlny Babis Makridis, který si jako spoluscenáristu přizval Efthimise Filippoua (Špičák, L, Alpy, Zabití posvátného jelena).