Houpačka
Viviane a Antoine spolu žijí 65 let a zatímco ona má sil stále dost, on je dlouhodobě upoután na lůžko. Smutnou zprávu o náhlém úmrtí milované dcery proto zchřadlému muži nikdo nedokáže, ba ani nechce říct. Vždyť by jej zarmoutila k smrti… Posmutnělá dokumentární poema, do níž prosvítají hřejivé paprsky úsměvů blízkých.