Něžná netečnost světa
Kvůli dluhům po otci musí dívka Saltanat vyměnit prostý život v kazašské stepi za cynický svět velkoměsta, kde mají sliby i lidé nulovou hodnotu. Snaha jejího milého ochránit Saltanat v bezohledné lidské džungli je stejně dojemná, jako naivní. Příběh o velké čisté lásce, které zřídka bývá souzeno se naplnit.
Po smrti otce je Saltanat nucena vykoupit rodinné dluhy a matčino hrozící vězení svou počestností. Po boku oddaného ctitele a přítele z dětství se vydává do velkoměsta, kde má být milým strýčkem prodána solventnímu ženichovi. Vynucený morální ústupek ale situaci nezachrání a jenom Saltanat i jejího věrného rytíře staví do čím dál bezvýchodnější situace. Epický příběh o neposkvrněné lásce jako jediné hodnotě ve světě posedlém mamonem a mocí. Adilchan Jeržanov si podobně jako v kafkovsko-lynchovském Moru ve vesnici Karatas (2016) utváří svébytný vizuální svět a na aktuálních tématech rozvibrovává řadu kulturních odkazů, tentokrát existenciální notu Camuse i tragiku v shakespearovském duchu.