Stébla
Nejnovější snímek ostříleného korejského režiséra se točí kolem malé kavárny, ve které se u stolků potkávají zákazníci. Jen jedna žena sedí sama a pozoruje ostatní. Životní situace se neustále opakují, přesto život není nikdy stejný. Stejně jako filmová tvorba, která je sama nekonečným pohybem.
Ve svém 26. filmu Hong Sang-soo krystalizuje témata, která mu byla vždy blízká a kterým se takřka s obsesí věnuje už téměř dvacet let. Jeho postavy se setkávají v kavárnách, restauracích a barech, kde v nekonečných variacích analyzují své vztahy a životy. Často žijí v sebeklamu a líčí události ze svého pohledu, bez ohledu na objektivní realitu. Nejinak je tomu i ve Stéblech, kde spisovatelka Aerum (Kim Min-hee), sedící v malé kavárně, pozoruje a komentuje konverzace ostatních, přičemž občas do některé i vstoupí. Je ale jen pouhou pozorovatelkou? Nebo jejich příběhy ve skutečnosti sama píše, podobně jako režisér?