Pojmy jako deprese či lehké šílenství není třeba hned vnímat negativně. Talentovaný režisér Michal Ďuriš zachycuje rodinu, ve které se všichni znají tak dlouho, že jde jen stěží oddělit lásku a ponorkovou nemoc. Krize někdy postihne každého, ale je důležité o ní mluvit. I za cenu, že dialog nahradí lepicí post-it papírek.
Dva dospívající synové a jejich rodiče. Rodina, která se zná tak dlouho, až vzájemnou láskou často probleskne ponorková nemoc. Každý z nich má své sny a možná více než na jejich uskutečnění záleží na tom, aby je ostatní uznali za splněníhodné. Michal Ďuriš uzavírá rodinu do čtvercového rámování, které je pro diváka stejně klaustrofobní jako pro aktéry jejich život, ale i depresi se dá zasmát, i o šílenství může vzniknout hřejivá komedie.