„Bojím se, že dělám něco, co jsem si dostatečně nepromyslela,“ zoufá si Zita Erffa v úvodu hluboce osobního dokumentu, když dorazí do Connecticutu navštívit Lászla, svého bratra, který před lety vstoupil do konzervativního římskokatolického řádu Legionářů Kristových. Pátrání po Lászlových důvodech k radikálnímu rozhodnutí, jež jej důsledně odřízlo od rodiny, totiž provází nejistota o vlastních motivacích k obnažení nejbližšího okolí. Jemný humor a svěží sebereflexe nicméně její sebejistě zrežírované dílo postupně proměňují v účinnou záminku pro vytoužené hovory s milovaným bratrem a terapeutický nástroj k léčení sebe samé.