Dáma
Westernový příběh, ve kterém nikdo nehraje fér. Mladý Samuel putuje prérií za štěstím a za milovanou dívkou. Americký západ ale není pro všechny, zvlášť pokud nevíte, kým byste chtěli být. Někdo se stane hrdinou, někdo padouchem. Všichni ale milují dámu v nesnázích.
Úspěšný jižanský obchodník Samuel Alabaster (Robert Pattinson) se vydává na cestu horskou krajinou, aby se konečně setkal s milovanou snoubenkou Penelope (Mia Wasikowska). S vidinou nového života přiváží do divočiny svatební dary a rovnou i pastora, aby je na místě oddal. Jeho cesta ale nebude tak snadná, nikdo a nic zde totiž není tím, čím se zdá být. Westernová komedie plná nečekaných zvratů a situací tak ukazuje, že Divoký západ není pro každého a ne každý si zaslouží nový začátek. Je pastor opravdu pastorem? Na koho ve skutečnosti čeká Penelope? A co dělá v Utahu miniaturní poník?