Paterno
Al Pacino v titulní roli zbožňovaného trenéra, legendy univerzitního amerického fotbalu, jehož závěr veleúspěšné kariéry poznamenala skandální kauza pohlavního zneužívání chlapců, ze kterého byl usvědčen Paternův kolega Jerry Sandusky. Skutečný případ s řadou spoluviníků, kteří léta odvraceli oči, sugestivně zpracoval proslulý Barry Levinson (Rain Man, Vrtěti psem).
Al Pacino v titulní roli zbožňovaného trenéra, legendy univerzitního amerického fotbalu, jehož závěr veleúspěšné kariéry poznamenala skandální kauza pohlavního zneužívání chlapců, ze kterého byl usvědčen Paternův kolega Jerry Sandusky. Vedle titulního hrdiny, familiárně nazývaného JoePa, je v centru pozornosti scenáristů i třiadvacetiletá Sara Ganim (Riley Keough), zpravodajka lokálního plátku The Patriot-News, jež jako první o případu napsala. Byl listopad 2011 a v okamžiku historického úspěchu se Paternově obdivuhodné kariéře dostalo fatálního otřesu. Skutečný případ s řadou spoluviníků, kteří léta odvraceli oči, sugestivně zpracoval proslulý Barry Levinson (Rain Man nebo Vrtěti psem). Snímek je uveden v rámci HBO Exclusive.