Atlantida, 2003
Píše se rok 2003 a ještě čtyři roky zbývají do chvíle, kdy se Slovensko stane součástí schengenského prostoru. Atlantida, 2003 je nejen mrazivou exkurzí do nedávné minulosti, na niž by se nemělo zapomínat, ale i univerzální úvahou o zodpovědnosti za druhé. Nejlepší film Národní soutěže na Festivalu krátkých filmů Praha 2018.