Ostrov pokladů
V rekreačním středisku nedaleko Paříže se letní sezona rozběhla naplno, na zdejší zalidněné plovárně tak není o úsměvné situace nouze. Vhled do myšlení návštěvníků i zaměstnanců rozlehlého parku – původních obyvatel Francie i přestěhovalců, kteří odpočívají právě zde, neboť na exotičtější dovolenou nemají prostředky.