Rodina se rozhodne prodat milovanou chatu, kam už delší dobu nejezdí. S chatou se však pojí řada nostalgických vzpomínek, a tak se zde na matčin popud všichni schází, aby zde strávili poslední den před jejím prodejem. Pečlivě vygradovaná komedie, jejíž hrdinové divákovi nejednou připomenou postavy ze scénářů Jaroslava Papouška, se sympatickým nadhledem přibližuje český fenomén chatařství.