Skokan
Jako nemluvně odložila mladá Oksana Denise do babyboxu. O šestnáct let později s ním i přes zákaz utíká z dětského domova, aby mu vynahradila zanedbanou péči. Denis však netuší, jakou cenou bude přízeň matky vykoupena. Křehký chlapec má totiž jednu atypickou vlastnost, kterou se Oksana nebojí využít.
Stejně jako v předchozím snímku Zoologie zkoumá nezaměnitelný Ivan I. Tverdovskij život osamělého člověka, jemuž se nedaří plně včlenit do společnosti. Její pokřivený systém kritizuje skrze osud křehkého Denise, jehož jako nemluvně mladá Oksana odložila do babyboxu. O šestnáct let později s ním utíká z dětského domova, aby mu vynahradila zanedbanou mateřskou péči. Denis však netuší, čím bude matčina přízeň vykoupena. Má totiž jednu atypickou vlastnost, kterou se luxusu chtivá Oksana nebojí využít. Soustředěně vyprávěné drama vybízí k metaforickému čtení a je podnětným zamyšlením nad hodnotovým řádem ruské společnosti.