Před třemi lety se ve Francouzské cinematéce našel negativ ztraceného finského filmu Silja – Fallen Asleep When Young z roku 1937. Okénka nitrátového materiálu však za léta přirozených chemických procesů proměnila obrazy filmového melodramatu v nezamýšlený zážitek. Části naskenovaného negativu i se všemi vadami tvoří úchvatnou materializaci času, ale i svědectví proměnlivosti významů a percepce ve filmu.