Imperial Valley
Na jihu Kalifornie se rozpíná Imperial Valley. Nehostinnou pouštní oblast proměnilo úsilí a investice zemědělského průmyslu v oázu zeleně, jejíž život podléhá důsledně nadefinovaným potřebám lidského inženýrství. Kontemplace nad vztahem mezi krajinou a civilizací se odehrává v téměř abstraktních záběrech z ptačí perspektivy.
Na jihu Kalifornie, těsně nad hranicí s Mexikem, se rozpíná Imperial Valley. Ač jde o nehostinnou oblast Sonorské pouště, úsilí a investice zemědělského průmyslu charakter krajiny zcela proměnily v oázu zeleně, jejíž život podléhá důsledně nadefinovaným potřebám lidského druhu. Lukas Marxt využívá dronů, aby v téměř abstraktních pohledech z ptačí perspektivy kontemploval nad vztahem civilizace a krajiny.