Přízračná jízda
Rakouský filmový strukturalista Siegfried A. Fruhauf se inspiruje prvky tzv. phantom rides němého filmu a přetváří je v typicky originální a přízračnou cestu, ve které se vypořádává se symetrií a perspektivou a rozehrává věčný střet mezi průmyslovou technikou a nepolapitelnou přírodou.