Až na konce světa
Indočína, 1945. Mladý francouzský voják Robert Tassen (Gaspard Ulliel) se vydává na horečnatou misi, jejímž cílem je nalézt a ztrestat vietnamského genarála Vo Binha, původce masakru, při kterém byl brutálně zabit Robertův bratr. Sugestivní, temnou sondu do hlubin vojákovy duše natočil jeden z nejvšestrannějších francouzských režisérů (např. Únos Michela Houellebecqa).
Indočína, 1945. Mladý francouzský voják Robert Tassen (Gaspard Ulliel) se vydává na horečnatou misi, jejímž cílem je nalézt a ztrestat vietnamského genarála Vo Binha, původce masakru, při kterém byl brutálně zabit Robertův bratr. Mladíkovu neumdlévající umanutost však zkomplikuje setkání s půvabnou Maï. Sugestivní, temnou sondu do hlubin vojákovy duše natočil jeden z nejvšestrannějších francouzských režisérů (např. Únos Michela Houellebecqa). Více než Coppolovou Apokalypsou se Nicloux cítí ovlivněn Četou 317 krajana Pierra Schoendoerffera, zejména co do zachycení válečného běsnění skrz nitro hlavní postavy a bez nutnosti ukázat nepřítele.