Muž, který zabil Dona Quijota
Toby býval idealistický student filmu, dnes je cynickým režisérem reklam. Když po deseti letech zavítá do malebné vísky, kde natočil svůj studentský projekt o Donu Quijotovi, s hrůzou zjistí, že jeho film změnil život obyvatel k nepoznání. Rozlišit realitu od fikce ale nebude tak snadné.
Trvalo to 29 let, ale dočkali jsme se. Po několika neúspěšných pokusech natočit dlouho připravovaný projekt na motivy příběhu Dona Quijota (vypráví o nich i úspěšný dokument Ztracen v La Mancha) se Terry Gilliam vrací v plné síle a se splněným snem. Jeho Quijotem je starý a pomatený výrobce obuvi Javier (Jonathan Pryce), který si známého rytíře kdysi zahrál ve studentském filmu a po letech si začal myslet, že se jím opravdu stal. Když se ve vesnici náhodou objeví režisér filmu Toby (Adam Driver), Javier ho považuje za svého Panzu a společně vyrážejí na absurdní cestu španělskou krajinou. Přežije Toby šílenství svého Dona Quijota?