Útěk
Na varšavském hlavním nádraží se jednoho dne objeví neznámá žena trpící ztrátou paměti. Po dvou letech se pod jménem Alicja vrací k rodině, která ji pozná v televizním pořadu. Lze ale navázat zpět přerušené vztahy, když jsou pro ni její blízcí jen cizinci? Atmosférickému psychologickému dramatu dominuje soustředěný herecký výkon Gabriely Muskałové, která je i autorkou scénáře.
Na varšavském hlavním nádraží se jednoho dne objeví neznámá žena trpící ztrátou paměti. Po dvou letech se pod jménem Alicja vrací k rodině, která ji pozná v televizním pořadu. Lze ale navázat zpět přerušené vztahy, když jsou pro ni její blízcí jen cizinci? Po mezinárodně úspěšném debutu Vábení sirén, který originálním způsobem propojoval žánry muzikálu, pohádky a hororu, přichází polská režisérka Agnieszka Smoczyńska tentokrát s atmosférickým psychologickým dramatem, inspirovaným skutečným příběhem. Snímku dominuje soustředěný herecký výkon Gabriely Muskałové, která byla i autorkou scénáře, hutnou atmosféru dokresluje minimalistická hudba Filipa Míška.