Samotářská celní úřednice Tina má zvláštní dar neobvyklých čichových schopností. Dokáže u cestujících odhalit kontraband tím, že z nich vycítí strach či úzkost. Jednoho dne však kolem ní projde podezřele vyhlížející Vore a vše je najedou jinak. Originální variace na temnou severskou detektivku o lásce, lidech a jiných bytostech získala ocenění na letošním festivalu v Cannes.
Samotářská celní úřednice Tina má zvláštní dar neobvyklých čichových schopností. Dokáže u cestujících odhalit kontraband tím, že z nich vycítí strach či úzkost. Jednoho dne kolem ní projde podezřele vyhlížející Vore a vše je najedou jinak. Práce s žánry (od thrilleru přes romanci po fantasy) otevírá prostor imaginaci a umožňuje nahlédnout lidský svět z vnějšku. Otázkou pro hlavní hrdinku je, zda zůstat uvnitř, nebo vně. Ali Abbasi vyšel z krátké povídky Johna Ajvida Lindqvista, který ho zaujal jako autor předlohy snímku Ať vejde ten pravý. Festivalu v Cannes se snímek zúčastnil v sekci Un Certain Regard, ve které zvítězil.