Když depresivní Bertrand, trpící krizí středního věku, odpoví na inzerát, který hledá nového člena do družstva mužského synchronizovaného plavání (ano, máme na mysli mužské akvabely), netuší, že v amatérském družstvu najde nejen přátele, ale i novou chuť do života. Komedie nejen o tom, jak dlouho musíte zadržet dech, abyste přežili život.
Když depresivní Bertrand, trpící krizí středního věku, odpoví na inzerát, který hledá nového člena do družstva mužského synchronizovaného plavání (ano, máme na mysli mužské akvabely), netuší, do jak pestré společnosti sympatických ztroskotanců se dostává. Družstvo vybavené povislými svaly, počínající pleší a nejrůznějšími životními problémy míří na nejvyšší stupně vítězů. Francouzský režisér Gilles Lellouche letos rozesmál i dojal publikum v Cannes komedií o snech, které se mohou splnit, přestože se v ně ani neodvažujeme doufat.