Walden
Hustým lesním porostem zní tichý zpěv ptáků, náhle přehlušený burácením motorové pily. Tak začíná dokument složený z pouhých třinácti 360° švenků, jehož nesmlouvavý koncept klade vysoké nároky i na trpělivého pozorovatele. Jakmile však s pomalým rytmem záběrů sladíme dech, rozevře se před námi překvapivá odysea o paradoxním putování dřeva z rakouských lesů do tajemné vzdálené destinace.
Hustým lesním porostem zní tichý zpěv ptáků, náhle přehlušený burácením motorové pily. Tak začíná dokument složený z pouhých třinácti 360° švenků, pozvolna odhalujících okolí pečlivě zvolených stanovišť. Nesmlouvavý formální koncept, který připomene díla narušující divácká očekávání v karlovarské sekci Imagina, klade vysoké nároky i na trpělivého pozorovatele. Jakmile však s pomalým rytmem záběrů sladíme dech a necháme na sebe působit tíži času, rozevře se před námi překvapivá odysea o paradoxním putování dřeva z rakouských lesů do tajemné vzdálené destinace, s jemnou ironií odkazující na slavnou knihu Henryho Davida Thoreaua.