I osmý snímek Asghara Farhadiho Všichni to vědí, který zahajoval letošní festival v Cannes, sleduje složitost mezilidských vztahů a jejich proměny. Laura se z Buenos Aires, kde žije s manželem a dětmi, vrací do rodného Španělska zřídkakdy. Události provázející poslední návštěvu změní mnohé. V hlavních rolích pečlivě vypointovaného rodinného dramatu excelují Penélope Cruz a Javier Bardem.
I osmý snímek Asghara Farhadiho Všichni to vědí, který zahajoval letošní festival v Cannes, sleduje složitost mezilidských vztahů a jejich proměny. Laura přijíždí z Buenos Aires, kde žije s manželem a dětmi, na svatbu své sestry. Prvotní nadšení zkalí incident, jehož následky odkryjí mnoho bolesti, jež měla zůstat zapomenuta. Postavy jsou nuceny vypořádat se nejen s vlastní minulostí a morálkou, ale i s okolím, které často odsuzuje bez snahy o hlubší porozumění. V pečlivě vypointovaném psychologickém dramatu, zasazeném do malebného prostředí španělské vesničky, excelují Penélope Cruz a Javier Bardem.