Po úspěchu prvních dvou sérií divácky atraktivního seriálu Terapie z produkce HBO Europe přichází nových 36 dílů. V hlavní roli opět exceluje Karel Roden v roli terapeuta Marka Pošty, v jehož ordinaci se střídají klienti s problémy osobními, vztahovými i pracovními. Exkluzivní předpremiéra vybraných dvou epizod bude uvedena v rámci HBO Exclusive.