Tiché místo
Může někdy nastat situace, kdy se to, co nazýváme postižením, stane vlastností nezbytnou pro přežití? Poté, co na Zemi přišli Oni, je nezbytné zachovat ticho. Sebemenší hluk může upoutat jejich pozornost, což znamená smrt. Nejstarší dcera manželů Abbotových se narodila hluchá a znalost znakového jazyka tak rodinu chrání. Otázkou zůstává, jak dlouho… Režisér, herec a scenárista John Krasinski natočil nejen atmosférický, inscenačně vynalézavý horror, ale i dílo, jenž pomáhá emancipaci sluchově postižených i samotného znakového jazyka. V hlavní roli exceluje mladá neslyšící herečka Millicent Simmonds.