Žraloci
Čtrnáctiletá Rosina krouží jako neohrabané žraločí mládě kolem o pár let staršího Josela. Její důsledně maskovaný hormonální chaos postupně vyústí v řadu přešlapů a neférových lstí. Oceňovaný debut uruguayské režisérky je interpretačně otevřenou studií milostného tápání a mladické pošetilosti.