Tohle je láska
Poté, co Maria opustí žena, zůstává na výchovu dvou dospívajících dcer sám. Zatímco čtrnáctiletá Frida dává otci rozpad rodiny za vinu, sedmnáctiletá Niki by už ráda vylétla z hnízda. Vrstevnaté drama o křehkosti mezilidských pout a otázce, zda skrze ztrátu můžeme nalézt sebe sama, získalo cenu za režii v sekci Giornate degli Autori na MFF v Benátkách.