Poslední návštěva
Nedlouho poté, co Nasser vyráží s dospívajícím synem na svatbu, ho zastihnou zprávy o umírajícím otci. Vlivem nepříznivých okolností se nejen mění původní cíl jejich cesty, komplikuje se i vztah dvojice, neboť setkání s příbuznými poukáže na latentně přítomný problém – Waleed k otcově nelibosti necítí silnou vazbu ke generacemi dodržovaným tradicím. Realisticky pojatý snímek na půdorysu rodinného setkání postupně poodkrývá rozdíly mezi venkovským a liberálněji smýšlejícím obyvatelstvem Rijádu, aby přišel s kritikou hluboce zakořeněných islámských zvyklostí a našel odpověď na otázku, nakolik patriarchát podmiňuje otcovskou lásku.