Koko-di koko-da
Výlet manželů Eliny a Tobiase se změní v noční můru poté, co je začnou terorizovat tři groteskní podivíni, znenadání se vynořující z útrob hlubokých lesů. Jaké je to, uváznout v tom nejhorším snu? A co hůř, prožívat ho znovu a znovu? Věřte, že melodii, která dala název zvráceně humornému filmu, z hlavy jen tak nevyženete.
Manželství Elin a Tobiase už není, co bývalo. Lékem na partnerskou krizi by jim mohl být společně strávený čas v přírodě. Když je však uprostřed noci vyruší nečekaná návštěva trojice groteskních podivínů, roztáčí se kolotoč děsivých událostí, které rozostří hranice mezi realitou a těmi nejděsivějšími sny. Hororová hříčka Johannese Nyholma je příběhem dvojice čelící jak trýznivému smutku, tak čistému zlu, jež diváka vtahuje do hlubin absurdně sadistického světa. Kombinací živé akce a animace vzniklo temné, zvráceně humorné dílo, dávající možnost zakusit, jaké je to, ocitnout se ve smyčce rozumem nevysvětlitené hry osudu.