Skryté město
Pod povrchem Madridu se nachází obří bludiště podzemních prostor a tunelů, dokonale vymyšlený systém řídící nádechy a výdechy metropole. Zdánlivě přirozené fungování vnějšího světa tu při životě udržuje systém těžkotonážní techniky a technologického pokroku. Neobvyklý kontemplativní zážitek jde ruku v ruce s vytříbenou obrazovou i zvukovou kompozicí.
Ulice Madridu dovolí poznat skutečnou povahu města pouze částečně. Pod poklopem nejbližšího kanálu se totiž nachází brána do skrytého světa pod povrchem. Tam se v tajemné a nedohlédnutelné tmě nachází obří bludiště podzemních prostor a tunelů, dokonale vymyšlený systém řídící nádechy a výdechy metropole. Toto podsvětí vzdoruje neúprosnému rytmu času v podobě cyklu dne a noci a stává se nikdy nespícím podvědomím velkoměsta. Zdánlivě přirozené fungování vnějšího světa tu při životě udržuje systém těžkotonážní techniky a technologického pokroku. Dokumentární urbanistická sci-fi operuje s vytříbenou obrazovou i zvukovou kompozicí a vytváří neobvyklý kontemplativní zážitek.