Synové Dánska
Tváří v tvář migrační krizi se nálada v dánské společnosti vyostřuje. Nacionalistické hlasy nabývají na intenzitě a otevřeně zbrojí proti etnickým menšinám. Devatenáctiletý Zakaria se tak přirozeně cítí povinen chránit svou rodinu arabského původu. Navýsost aktuální komentář k dění v Evropě v podobě temného psychologického dramatu.
V předvolební debatě nejvýrazněji zaznívá hlas ultranacionalistického politika Martina Nordahla, otevřeně se stavícího proti etnickým menšinám a migraci. Radikalizující se nálada ve společnosti zasahuje devatenáctiletého Zakariu, který se cítí povinen chránit svou rodinu arabského původu. Psychologicky propracovaný thriller přichází s navýsost aktuálním komentářem k současnému dění v Evropě a přináší intenzivní divácký zážitek podpořený expresivním vizuálním stylem. V temném dramatu o ideologicky vykloubené době, která přeje extremismu, přitom debutující Ulaa Salim výmluvně dokazuje, že je to především strach, co v lidech živí nenávist.