Začít znovu
Monika čeká dítě se sňatkovým podvodníkem Mirkem, který vylákal z několika žen statisíce korun a sedí ve vazbě. Silná žena nejprve věří, že se Mirek změní, postupně se ho ale začíná čím dál více obávat. Dokument Evy Tomanové s empatií sleduje všechny turbulence jednoho nekonvenčního vztahu.
Osmatřicetiletá rozvedená Monika vychovává dvě děti, když zjišťuje, že čeká třetího potomka s novým partnerem. Tím je o třináct let mladší Mirek, který právě sedí ve vazbě. Manipulativní muž totiž vylákal z několika žen statisíce korun, když k nim předstíral romantickou náklonnost. I Monice píše z vazby sladké dopisy a ona se nad nimi doma dojímá. Silná žena se nicméně jeho návratu z vězení začíná čím dál více obávat, muže ve svém životě ale chce a potřebuje. Režisérka Eva Tomanová, která svoji hrdinku sledovala několik let, vystihuje v citlivém dokumentárním filmu roztomile romantickou i děsivě pokroucenou podobu jedné lásky, kterou provází až příliš mnoho obětí.