Dafne
Dafne je mladá žena, která je pro své okolí neustálým zdrojem pozitivní energie. V cestě k její samostatnosti vadí jen jedna jediná překážka: má Downův syndrom. Když její rodinu ochromí tragédie, je to právě Dafne, kdo se ujme jejího opětovného uzdravení. Snímek o něžné síle, která překoná vše, poprvé okouzlil diváky na letošním Berlinale.
Přestože mladá žena Dafne bydlí stále se svými rodiči, cítí se nezávislá. Má svou práci, a tedy i své příjmy a platební kartu a může si tak každý týden zajít ke kadeřníkovi. Dafne je na tyto zdánlivě všední vymoženosti pyšná. Ačkoliv trpí Downovým syndromem, nebere tento handicap jako překážku, která by jí bránila žít naplno. Když jí nečekaně zemře maminka, je dívka připravená truchlit, ale zároveň cítí, že se musí postarat o otce, jenž je bez manželky ztracený. S přímočarou razancí se ujímá role toho rozumnějšího z nesourodé dvojice a začíná tak oba uzdravovat… Představitelka Dafne Carolina Raspanti podává suverénně přirozený výkon ve snímku, který poprvé okouzlil diváky na letošním Berlinale.