Třeba jsi vrah
„A nemáš náhodou v ruce nějakou zbraň?“ ptá se Chuck (Alyson Hanniganová) kamaráda Sama (Fran Kranz), který jí zavolá uprostřed rušného večera s tím, že v jeho táboře řádí masový vrah. Sam má totiž výpadky paměti, a tak úplně neví, co se v jeho táboře vlastně stalo. Chuck je ale velkou fanynkou klasických slasherů a stává se Samovou nápovědou na telefonu, zatímco násilí v letním kempu eskaluje. Nápaditá metahororová komedie si pohrává se všemi možnými schématy klasických vyvražďovaček a s nemalou mírou cinefilní nostalgie se vrací do doby, kdy byly podobné žánrové kousky možná jednodušší a přímočařejší, ale o to zábavnější. Takže si sbalte spacáky, pláštěnky a paštiky a hurá na tábor!