Cenzor
Zakir pracuje jako vězeňský cenzor. Denně přečte desítky dopisů, ze kterých pečlivě vyškrtává vše, co nemají spatřit oči těch, kteří si odpykávají svůj trest. Fotografie vložená do jedné z obálek naruší jeho každodenní rutinu a zájem o neznámou ženu na snímku přerůstá v posedlost. Psychologická studie člověka, který postupně ztrácí osobní i profesionální integritu a utápí se ve světě vlastní fantazie.
Zakir je vězeňským cenzorem. Jeho dny jsou vyplněny čtením cizích dopisů, ze kterých pečlivě vyškrtává vše, co nemají spatřit oči těch, kteří si odpykávají svůj trest. Únikem ze stresující práce se pro něj stává kurz tvůrčího psaní. Jednoho dne ale dostane zapeklité zadání. Má si vybrat fotografii a napsat podle ní fiktivní příběh. Volba padne na snímek nalezený v jedné z obálek. Zakirův zájem o ženu na fotografii však přerůstá rámec daný úkolem a mění se v obsedantní potřebu neznámé pomoci, bez ohledu na to, zda je její krutý osud skutečný, nebo je pouze dílem jeho fantazie. Psychologická studie muže, který přestává být schopen ve jménu posedlosti odlišit představy a realitu.